Колкото и каквото да кажем за Дуейн Джонсън - ще е малко. Сега отново имаме повод да му обърнем внимание. Той идва от едно интересно проучване на Spotted, според което Скалата е звездата, която си пасва най-добре с марката, с която си сътрудничи.
За да се стигне до това заключение, са взети под внимание фактори като общественото възприятие, доколко почитателите и последователите на звездата се припокриват с марката по отношение на възраст, пол, доходи и местоположение.
Именно по тези критерии Дуейн Джонсън заема първото място в тази класация. Там е заради Project Rock - колаборацията си с Under Armour.
Ето кои са останалите от топ 10:
2. Уини Харлоу и Tommy Hilfger
3. Рийз Уидърспун и Crate and Barrel
4. Ашли Греъм и Rag & Bone
5. Дрю Баримор и Crocs
6. Антъни Хопкинс и Amazon
7. Крис Хемсуърт и Hugo Boss
8. Гал Гадот и Reebok
9. Роджър Федерер и Rolex
10. Кристи Бринкли и Lord & Taylor
Според CNBC, сътрудничеството между Лионел Меси и adidas остава едва на 12-о място. Дуейн Джонсън, разбира се, не пропусна да се похвали с постижението си в Instagram.
Джонсън пише, че винаги се е стремял да си партнира с най-добрите, и благодари на всички, които са направили така, че той и Under Armour да заемат първата позиция.