В края на 80-те едно 15-годишно момиче накара света да погледне с други очи на джинсите. "Работническите" панталони излязоха от фабриките и станаха постоянен елемент както на модния подиум, така и в гардероба на всеки.
Говорим за Брук Шийлдс, която популяризира дрехата с рекламата си на Calvin Klein Jeans.
Днес, когато актрисата вече е на 56, тя отново става лице на джинси. Този път марката е Jordache, но снимките към рекламата са все така предизвикателни.
Брук позира само по джинси без горнище, в скини или пък прав модел джинси, с джинсово яке, и дори се забавлява за своя сметка с един от кадрите на земята.
Тя признава, че изрично е казала на Jordache, че не е фен на ретуширането и ползването на филтри и иска хората да видят истинското й тяло, тялото на една 56-годишна жена.
Така Брук Шийлдс стана поредната дама, която се обяви против създаването на фалшива представа за това как трябва да изглеждат жените на нейната възраст, а и жените по принцип. Моделите Паулина Порижкова и Елизабет Хърли отдавна се борят за същата кауза.