Като водеща компания на пазара в Англия, Русия, България и редица други държави в Европа, General Motors направи една от най-силните си изяви по време на автосалона в Лондон.
По време на пресконференцията си на изложението ръководителите на компанията обявиха плановете си за развитие в Европа, новите модели и технологии, които ще бъдат въведени на пазара. В Англия, Русия и България GM има пазарен дял между 11 и 12% и държи лидерството на пазара.
Голямата новина е, че Chevrolet и Opel ще предложат водородни модели на българския пазар в най-скоро време. От 2011 година Chevrolet ще предложи у нас модела Volt като сериен автомобил, задвижван с водород от система горивни клетки. Година по-късно на пазара ще излезе Opel Flextreme - отново автомобил с Fuel Cell технология. Това ще са първите водородни автомобили на българския пазар.
От Chevrolet съобщиха, че разработват цяло портфолио от 4х4 автомобили. Не един, а цели четири всъдехода се подготвят за производство, някои от които специално разработени за Източна Европа, където компанията се радва на изключителна популярност.
Същевременно другата популярна марка на GM в Европа - Opel, ще обнови изцяло гамата си до две години. В Лондон дебютира дългоочакваният Insignia, който заменя Vectra. Автомобилът бе представен във версиите седан и хечбек, а на автосалона в Париж през есента ще дебютира и комбито Insignia Caravan.
Сензационно от компанията съобщиха, че през 2009 г. на пазара ще излезе и вариант с две врати Insignia Coupe, подобен на изключителния прототип Opel GTC. Следващата стъпка от Opel ще е представянето на новото поколение Astra в края на следващата година, при което цялата гама на компанията вече ще е обновена от ново поколение автомобили.
Агенция Speed-Press