Купето идва след спортните комби и седан, то е с 2+2 конфигурация на местата, окачването е ориентирано към спортното шофиране и е куплирано със задно или пълноприводно задвижване на колелата.

Автомобилът разполага с камера за обратно виждане и много технически електронни устройства.

Дизайнът се придържа към фирмената стилистика. Купето е класически „хардтоп" без конвенционалната B-колона, задницата на автомобила е украсена със спойлер, интегриран над стоповете. То е с 51 мм по-ниско и с още толкова по-късо от седана.

Двигателят е 3,6-литров V-образен 6-цилиндров. Стандартно върви с 6-степенна механична предавателна кутия с максимална мощност 304 к.с. при 6400 об/мин, но може да бъде комбиниран и с автоматична. Озвучаването е поверено на Bose 5.1 Cabin Surround система.

Продажбите на купето започват от пролетта на следващата година, засега цените не са обявени.

Speed-Press