Едва преди 10 години BMW показа първия си пистов S 1000 RR - мотоциклет, с който компанията привлече десетки хиляди почитатели по света.
Вчера, 6 ноември, баварският производител зарадва феновете на бързите скорости и агресивния дизайн с нов модел на емблематичния мотор, който ще влезе в продажба през следващата година.

Източник: BMW
Новият S 1000 RR е повече от впечатляващ с цели 207 коня - с осем повече от предшественика си. С десет килограма е и по-лек - тежи само 193 кг.
Моторът се предлага в "М пакет", също както автомобилите на BMW, който включва по-спортно окачване, гуми с карбонови нишки и олекотен акумулатор.

Източник: BMW
М пакетът "отключва" Pro режим на каране, чрез който можем да настроим как моторът се държи при дъжд, обикновена настилка и при състезание.
Но Pro режимът контролира всичко - от това как гумите и ABS системата понасят влажната настилка, до това как двигателят реагира при подаване на газ.
Новият S 1000 RR e оборудван с 6-осен акселерометър и гироскопична система, които следят за съпротивлението на пътя, наклона и други показатели, и настройват останалите системи, за да отговарят възможно най-добре на климатичните и пътните условия.
Моторът разполага и с круиз контрол и адаптивно окачване, така че да е комфортен и за по-дълъг път.

Източник: BMW
Асиметричните фарове са заменени с нов дизайн и LED крушки, а вместо километраж, моторът разполага с елегантен TFT eкран, който дава информация за всички показатели на возилото.
Все още няма информация относно цената и точната дата, на която моторът ще влезе в продажба.