От централата на Audi разпространиха нови снимки на TT RS и разкриха повече подробности за него. Едната е цената му, която в Германия ще започва от 55 800 евро при версията купе и от 58 650 евро при кабриолета.

Двигателят на Audi TT RS е 2.5-литров FSI, чиято мощност е 340 к.с., а максималният му въртящ момент достига 450 Нм. в диапазона 1600 - 5300 об/мин. Задвижването се предава към четирите колела, посредством шестстепенна механична трансмисия.

Според Audi моделът е най-бързият в своя клас, като купето ускорява от 0-100 км/ч. за 4.6 сек, а кабриолетът с 0.1 сек по-бавно. Максималната скорост и при двете версии е с ограничение на 250 км/ч, но ако то бъде премахнато, те ще могат да развиват 280 км/ч.

Audi TT RS има и относително ниско тегло за този клас автомобили. Купето тежи 1450 кг, а кабриолетът - с 60 кг повече. Средният разход на гориво при първия е 9.2 л /100 км, а при откритата версия - 9.5 л/100км.

В серийното оборудване на автомобила са включени 18-инчови джанти, но като опция се предлагат 19 и 20-инчови. В сравнение със стандартния модел, TT RS е с по-мощни спирачки, адаптивно спортно окачване и оптимизирана система за стабилност.

Що се отнася до външния вид на TT RS, инженерите на Audi са му придали повече агресивност чрез нови брони, заден спойлер и уголемени накрайници на изпускателната система. Интериорът на автомобила е със спортни седалки и волан, облечени в кожа ALCANTARA.

Продажбите на Audi TT RS в Европа ще стартират през това лято, като от немската компания за момента ще се въздържат да предлага модела в САЩ.

autoblog.bg