След като в „Гравитация" Сандра Бълок успя да оцелее във възможно най-негостоприемната за човека среда - открития космос, сега тя се гмурва в не по-малко опасни води - тези на политиката и по-специално - на организирането на предизборни кампании.

В Our Brand is Crisis, чиято световна премиера мина в петък, героинята на Бълок е опитен специалист по политически PR, който заминава за разкъсваната от конфликти Боливия, за да помогне на нов лидер да вземе властта. Задачата й не е лесна поне по две причини - нейният човек изостава катастрофално в социалогическите проучвания, а срещу нея самата се изправя един стар противник в организирането на политически кампании (в ролята - Били Боб Торнтън), от когото винаги досега е губила.

Джейн Бодийн (така се казва героинята) излъсква имиджа на кандидата и е на път да обърне резултата в негова полза, но в един момент съвестта й проговорва.