След почти 10 години отдадена YouTube кариера, влогърът Феликс Шелбърг с псевдоним PewDiePie стана първият ютюбър, успял да достигне невероятните 100 милиона абонати.

В същата седмица Феликс отпразнува и сватбата си с дългогодишната си половинка Марсия с пищно празненство в ботаническа градина в Лондон.

Според WealthyGorilla и CelebrityNetWorth състоянието на младото семейство възлиза на над 30 милиона долара, натрупани най-вече в следствие на 23 милиарда гледания в YouTube, с които може да се похвали PewDiePie.

Самият Шелбърг съобщи в едно от последните си видеа, че никога не е правел толкова много пари, колкото прави в момента, благодарение на бързо увеличаващата се база от абонати през последната една година.

Преди няколко месеца PewDiePie влезе в двубой с индийския YouTube канал за музика T-Series, като спорът беше кой от двата канала пръв ще достигне заветните 100 милиона абонати.

През месеците след това PewDiePie се радваше на подкрепата на звезди и фенове, които харчеха от собствения си джоб, за да издигат рекламни билбордове и да стартират рекламни кампании в подкрепа на Феликс.

В крайна сметка T-Series победи в надпреварата, но това по никакъв начин не засегна достойнството на Шелбърг, който продължава да е много по-напред от колегите си в платформата по отношение на броя абонати.