Мадона отговори на критиките, че организираната от нея и модна къща "Гучи" благотворителна изява за набирането на средства за сирачетата в Малави е била по-скоро с рекламна цел.

На събитието пред сгрдата на ООН в Ню Йорк се събраха много звезди като Том Круз и съпругата му Кейти Холмс, Дрю Баримор, Деми Мур. Те платиха между 2500 и 10 000 долара за благотворителност.

По същото време бе и откриването на най-големия магазин на "Гучи" в света - на нюйоркското Пето авеню.

Събраните средства ще бъдат предоставени на УНИЦЕФ и на благотворителната организация "Raising Malawi", на която Мадона е съосновател. Инициативата на попзвездата обаче бе възприета от мнозина не като благотворителна, а като рекламна.

"Не обръщам внимание на подобен род критики. Спонсорството на "Гучи" бе много важно за осъществяването на идеята и аз съм благодарна за щедростта им", каза Мадона.

„Винаги има недоволство, когато става въпрос за промяна. Искам да вдъхновя хората да последват примера ми. Не желая просто да пишат чекове за благотворителната ми организация, а да вложат в тях част от сърцата си", категорична е певицата.