Грета Тунберг бе едно от най-споменаваните имена в мрежата през изминалата година, след като започна инициативата "Петъци за бъдеще" и се превърна в символ на борбата срещу климатичните промени.
Популярността на младата активистка предизвика поляризирани реакции, като освен милиони поддръжници тя успя да привлече както доста критици, така и хора, които трупаха слава на неин гръб.
Очевидно 17-годишната Грета не е склонна да търпи повече името й да бъде "дъвкано" от кой ли не и е решила да предприеме определени мерки.
Източник: GettyImages
Тази седмица самата тя съобщи в Instagram, че е кандидатствала за търговски марки за името си и името на инициативата й "Петъци за бъдеще", така че да спре всички онези, които ползват името й за користни цели.
В поста си Грета обяснява, че по този начин цели да предпази имиджа на стартираното от нея движение и да отнеме възможността на някои коментатори и медии да спекулират с името й.
Това означава, че всеки, който иска да борави с името на Грета или това на инициативата й, ще трябва да има официално разрешение.
Търговската марка дава възможност на Грета да изисква и част от приходите, генерирани въз основа на защитените имена, както и да предприема законови действия срещу нарушители на търговската марка.
halo
на 31.01.2020 в 20:16:33 #1"Синдромът на Аспергер" започва да се осребрява. :