Форматът Stories се появи първо в приложението на Snapchat, но много бързо се превърна в печеливша функционалност, която Instagram и Facebook решиха да копират.
Сега Stories идва и в платформата на YouTube, но с малко промени.
Вече ще можем да гледаме сторита от любимите си канали, но само ако те имат поне 10 000 абоната.
Сторитата в YouTube ще могат да бъдат гледани за период от седем дни, преди да бъдат завинаги запратени в дълбоките сървъри на сайта.
Смята се, че решението цели да стимулира по-малките ютюбъри с допълнителни възможности за достигане до по-голяма публика, казват от The Verge.
В скорошна публикация на Business Insider пък се съобщава, че големите ютюбъри от ранга на Логан Пол и KSI вече не са на мода сред рекламодателите, които изглежда се насочват към по-малките канали, за да промотират продуктите си.
В същото време сторитата са един от най-гледаните и печеливши формати в социалните мрежи, чрез които е лесно да се пробута продукт.
Така че хич не сме изненадани от решението на YouTube, по-скоро се чудим защо не дойде по-рано.