Disney да започне да създава специално съдържание за Twitter. Това е споразумението, което двете компании оповестиха. По-конкретно става въпрос за нови програми за спортната телевизия ESPN, собственост на Disney.

ESPN е телевизионен спортен канал, който винаги е търсил по-иновативен подход, за да достигне до своявата аудитория. ESPN стои зад създаването на ESPN 3D, който предлагаше излъчването на живо на 3D телевизионни предавания на спортни събития в периода 2010 г. - 2013 г.

Съгласно споразуменията телевизионната мрежа ABC, Disney Channels, Freeform и филмовото студио на Disney също ще създават програми на живо в Twitter, се казва в изявлението.

Новото съдържание, специално за Twitter, ще включва преки предавания, чийто формат предстои официално да бъде съобщен, разкрива CNBC. Повече подробности за това в какво ще се изразява съвместната колаборация между Disney и социалната мрежа, ще бъдат обявени на по-късен етап.

Снимка 314663

Източник: Global Dating Insights

Twitter съобщи, че повече от половината от рекламните им приходи идват от възможностите за видео. А програмите на живо, които ще бъдат насочени към спорта, новините и забавленията, и ще са специално за Twitter, ще помогнат на Disney да достигне онлайн публика, към която се стремят.