Когато хибридните коли се появиха за първи път, потребителите се впечатлиха от това, че са приятелски настроени към околната среда, но не ги спечели факта, че са по-малко ефективни от задвижваните само с гориво превозни средства. Скоро след това обаче, бързите подобрения в хибридните и електрически мотори създадоха напълно нова вълна автомобили, променящи всеобщото мнение и качеството на живот. Паралелно с големия прогрес при разработването на природосъобразни средства за транспорт и източници на енергия, друг пазар, претърпял невероятни промени, е този на строителната индустрия и планирането на градската среда, където еко офисите и домовете, покачващи стандарта на живот, са изключително актуални.
Да бъдеш зелен: вече не само за природозащитници
Устойчивото повишаване на загрижеността за природата събуди и ангажира еко съвестта на много потребители по целия свят. Въпреки това, дори потребители без грижа за природата могат да се възползват от природосъобразни подобрения в дома или офиса си. Според застъпниците за енергийна независимост, собствениците на домове в цяла Европа инсталират термопомпи въздух-вода (AWHP) и предприемат други стъпки, за да бъдат все по-енергийно независими.
За тези, чиито решение да инвестират в природосъобразни продукти не се влияе от моралните призиви на зелените движения или моментното състояние на геополитиката, основно остава желанието за по-малки месечни сметки за енергия. Въпреки че категорично осигуряват възвръщаемост в дългосрочен план, в миналото високата първоначална цена демотивираше хората да инвестират в соларни панели, термопомпи въздух-вода и други технологии с грижа за природата. Освен подобренията, които увеличиха ефективността на тези технологии, се наблюдава и постоянен спад в цените им. В последно време правителства започнаха да предлагат данъчни кредити и други стимули на собствениците на домове, които инсталират природосъобразни технологии. В комбинация с падащите цени на зелените технологии, облекченията и интелигентното градоустройство снижиха финалната бариера за хората, които търсят начини да подобрят ефикасността на домовете и офисите си, но не са имали финансовата възможност.
Въздух: най-големият възобновяем ресурс
Отказването от газта и нефта като средства за отопление е продиктувано от термопомпите въздух-вода, вълнуваща технология, която много считат за следващата стъпка в обновяемата енергия. Помпите разчитат на топлина от въздуха навън, за да затоплят вода вътре в дома, позволявайки ѝ да тече ефективно, като изразходва малко електричество. Вкарвайки топлина от извън даден дом, помпата доставя повече топлинна енергия в домакинството от тази, която взима от електрическата мрежа. Например, една типична термопомпа комбинира 1kW електричество с 2kW заобикалящ въздух, за да създаде отопление с обща мощност 3kW, което означава, че близо три пъти повече топлина е генерирана със същото количество електричество.
LG Therma V: преформулиране на ефикасността
Обикновено стремежът на собствениците на домове да живеят зелено и „по-умно“ е мотивиран от желание да защитят околната среда, убеденост във важността на енергийната независимост или от идеята да намалят месечните си разходи за енергия. Иновативната термопомпа въздух-вода на LG отговаря на всички тези изисквания, превръщайки я в естественото решение за всеки, който иска да подобри дома или офиса си.
Therma V на LG е оборудвана с помпа от високоефективен клас А, която е приблизително 65% по-ефективна от традиционните водни помпи.Освен това моторът BLDC на Therma V предлага допълнително пестене на енергия до 40%, когато е включена на ниска скорост, и 20% на висока скорост в сравнение с моторите на климатиците. Системата е напълно съвместима с радиатори, домашни цилиндри за гореща вода и соларни панели, давайки гъвкавост на инсталационния процес. Намалявайки освобождаването на въглероден диоксид на дадена сграда, издръжливостта ѝ на електричество и месечни разходи, Therma V на LG е идеална за всички, които искат да живеят зелено, независимо от мотивацията си.
Сульо и Пульо
на 13.05.2016 в 13:20:35 #1Редно е такива публикации да се маркират като реклама!