През тази година красивата гама от BRAVIA LCD телевизори на Sony предлага вълнуващи нови начини да получавате достъп, споделяте и наслаждавате на мултимедийно съдържание. Тя е в минималистичен модерен дизайн.
Тя е и „най-зелената" гама от LCD телевизори на Sony, изпълнена с новаторски екофункции за намаляване на личния ви „въглеродeн отпечатък", без да се отказвате от страхотно качество на картината. Повечето модели 2009 носят "зеленото цвете на Европа" - екомаркировка, въведена от Европейската комисия, че даден продукт е екосъобразен.
Новите BRAVIA телевизори ви позволяват да стриймвате музика, цифрови снимки и видеосъдържание, съхранени на лаптоп или декктоп - свързани или домашен медия сървър.
Повечето нови модели включват и USB Media Player, а на високоговорителите им можете да слушате MP3-ки.
Функцията AppliCast дава достъп до много онлайн услуги, без да се налага да включвате PC-то си. Cвързани с Интернет чрез Етернет порта си, BRAVIA телевизорите показват любимите ви RSS емисии и могат да свалят от нета други приложения от списък, включващ калкулатор, будилник, универсален часовник и приложение за рамкиране на цифрови снимки.
Всички нови BRAVIA са с най-доброто постигано някога Full HD качество на картината и най-новото поколение технология за подобряване на образа, която интелигентно анализира и оптимизира видеосигнала от всеки HD или SD източник. Технологията Motionflow 100Hz пък генерира допълнителни кадри, които вмъква в оригиналния сигнал, за да възпроизвежда по-гладко движението.
Моделите от новата серия, които ще излизат поетапно на пазара тази година са: WE5 (40/46-инчов), W5500 (32/37/40/46/52-инчов), E5500 (32/40-инчов), E5300 (22-инчов), V5500 (32/37/40/46/52-инчов) и S5500 (22/32/37/40-инчов)