С изискано парти, посветено на 50 правила за успешен живот, един от най-известните модни брандове в света - Diesel, представи актуалната си зимна колекци.
Събитието отбеляза 5-годишното присъствие на марката в България. Водещи бяха Радост Драганова и Атанас Георгив - N.A.S.O.
А новината е, че футболистът Николай Михайлов стартита свой моден бизнес именно с тази марка.
За да уважат новото му начинание, в магазина на Diesel в столичния мол Serdika Center дойдоха много журналисти и гости от сферата на спорта, музиката, театъра, бизнеса и модата.
Сред тях се открояваха Мария Петрова - съпругата на Боби Михайлов, която беше придружавана от момичетата от ансамбъла ни по художествена гимнастика, Михаела Филева и VenZy, моделката Юлия Кулиш, режисьорът Люси Иларионов и приятелката му - певицата Ани Хоанг, топ гримьорът Кирил Чалъков, стилистът Стоян Апостолов-Стоянски, Ива Атанасова и Денис Касъмов.
Диляна Попова, Венета Харизанова, Биляна Йотовска, Дидо от Д2, Александър Сано и моделът Добри Добрев пък станаха "инфлуенсъри" на бранда (от англ. Influence - влияние).
Именно те представиха новата колекция за езен-зима 2016. Този сезон Diesel предприема пътуване с градивните елементи на емблематичния стил на марката. Чрез смесването на рок, деним, милитъри и спорт е постигнато ново, високо-енергийно усещане.
Кулминацията на вечерта беше преобразяването на Дидо от Д2 и Биляна Йотовска съответно в Diesel"s Devil и Diesel"s Angel. Това стана пред очите на гостите и се превърна в атракция. Желаещите да се снимат с тях се редяха на опашка.
Всики имаха възможността да си направят забавна снимка и с Ники Михайлов на специaлно подготвен колаж, което беше реверанс към присъстващите, тъй като той не успя лично да присъства.
Вратарят беше ангажиран с мач, с клубния му отбор "Мерсин", но се представи със специално видеопослание, с което поздрави всички гости и фенове на марката Diesel.