Щатът Калифорния обмисля възможността да замени традиционните регистрационни номера, с дигитални, на които по време на задръстване ще се излъчват реклами. Това се прави с цел да се намали бюджетния дефицит на щата.

Когато са движение, номерата ще изглеждат нормално, но ако колата се застои за повече от четири секунди, ще започнат да текат реклами за хората, които са отзад.

Рекламодателите ще откупуват мястото върху табелите от щатския Департамент за моторни превозни средства, като с това ще помогнат на Калифорния, да изплати бюджетния си дефицит в размер на близо 14 милиарда долара.

Освен фирми, върху регистрационните номера обикновените хора  ще могат да изписват лични послания или пристрастия, срещу съответната сума естествено. Въпреки това, няма да се допускат странни, расистки или обидни съобщения, а по време на рекламите, винаги ще има място, на което е изписан регистрационния номер.

При аварии, номерата ще служат за средства за масово осведомяване, като например там ще се обявяват изчезнали деца или пътната обстановка.

"Опитваме се да намерим креативни начини, по които да генерираме печалба. Това е вълнуващ "брак" между технологията и нуждата, с цел да запазим лидерската позиция на Калифорния", заяви щатския сенатор Кърън Прайс.