Провокативните рапъри Румънеца и Енчев откриха лесен и атрактивен начин да се борят с икономическата криза. Те ще отдадат под наем главите си на голяма столична компания. Срещу 2 000 лв. на седмица, фирмата ще използва „рекламната площ" върху главите на Румънеца и Енчев за да постави своето лого.
Предложението дошло от страна на компанията, чийто управител присъствал на Караоке парти на Румънеца и Енчев в столичен клуб. Впечатлен от прическите на рапърите, още на следващия ден бизнесменът се обадил в офиса на Селект Мюзик Медиа и директно отправил своята оферта.
Фирмата поискала шестмесечен ексклузивен договор за ходещата реклама, която е на път да се превърне в хит на пазара според специалистите. Идеята за мобилния билборд първоначално допаднала на рапърите, но те все още обмислят предложението.
„Ще сключваме едномесечни договори с опция за автоматично продължение, тъй като половин година е пракаленио дълъг период", бе категоричен идеологът на новата услуга Енчев.
„Обмисляме и вариант за други нестандартни форми на реклама - например временни татуировки", допълни Румънеца.
Рапърите очакват и други големи фирми да подкрепят нестандартния им бизнес проект.
edin_otbor
на 09.02.2010 в 16:35:55 #2Имам контра-предложение - тоя изключително находчив иноватор в рекламния браш, да вземе да излее по желязно лого на фирмата си и да се започне масово дамгосване по задниците на БГ "хайлайфа" - така всеки тъпкач на Румънеца и Енчев, както и на всички останали талантливи ЗВЕЗДИ, ще има добър изглед към съответното лого! Щом си дават главите за 2000 лв. на седмица, смятам че ЕКСТРАВАГАНТНОТО ми предложение може да бъде утилизарано срещу далеч по-скромна сума, варираща м/у 200 и 500 лв. - все пак говориме за техните ЗАДНИЦИ
LORD_SLIM
на 09.02.2010 в 15:35:47 #1Прическите и на двамата са напълно кретенски абсолютно винаги