През септември Absolut представя в България най-новата си лимитирана серия от бутилки в нестандартна опаковка - Absolut vodka Rock Edition, седмата поред в колекцията на марката. Тази година тя е посветена на начина на живот на рок звездите и на феновете на рока по цял свят.

Бутилката е облечена в „кожено яке" с капси по дизайн на шведската криейтив агенция Family Business.

2,7 милиона шишета на шведската марка водка са облечени в кожа. Те ще бъдат пуснати в продажба в 80 страни. В България Аbsolut ще открие парти сезона с голямо събитие, посветено на рок лайфстайла и рок музиката.

Новата серия от колекционерските бутилки ще бъде в магазинната мрежа от края на септември на цената на класическата Absolut със син етикет.

„Вярвам, че Absolut Rock ще зарадва феновете на рок музиката, и всички, които ценят разнообразния и стилен начин на живот. Кампанията ни в заведенията е вдъхновена от рока и рок звездите", заяви Иреина Стефанова, бранд мениджър на марката в България.

Първата лимитирана серия от бутилки в нестандартна опаковка е представена от Absolut  през 2005 година. До момента на пазара са пуснати шест серии, Rock Edition е седма поред.