Сър Ричард Брансън се надяваше, че ще успее (в типичен за него и Virgin стил) да представи туристическата совалка Unity в луксозно и бляскаво събитие, но уви, пандемията го възпря.
Затова пък наскоро космическата компания на милиардера Virgin Galactic започна да разпраща VR шлемове на журналисти от цял свят, чрез които се осъществява представянето на совалката.
The Verge са получили едни от първите шлемове, а от разказите им научаваме, че Брансън и Virgin са почти готови да изпратят хора на космически туризъм в Unity.
Източник: Virgin Galactic
Вътрешността на летателния апарат изглежда като буквално извадена от фантастичен филм.
Представители на компанията споделят, че именно дизайнът на интериора е един от ключовите фактори за преживяването на туристите в космоса.
Прозорците са разпределени така, че космосът да е максимално видим за пътниците във всеки един момент. Всеки прозорец има ръкохватки, така че човек може да се притегли към него и да погледа.
Седалките изглеждат доста спортно и са разработени съвместно с Under Armour, които помагат и за костюмите. Облеклата ще бъдат индивидуално шити за всеки от пасажерите, разкрива The Verge.
Те ще бъдат максимум шест, колкото е и броят на седалките.
Източник: Virgin Galactic
Научаваме също така, че седалките са с по няколко колана, като има различни колани и закопчалки за хора с различно телосложение и физическа сила.
Облегалките им могат да бъдат поставени в хоризонтално положение, но не за удобство, а за да се освободи пространство, когато гравитацията изчезне и туристите искат да "летят" из кабината.
Източник: Virgin Galactic
Самата совалка ще бъде изстрелвана на височина от 10 километра, след което ще се отлепя от носача и ще продължава сама в безтегловното пространство.
Сър Брансън споделя, че Unity все още е в етап на тестване, но то е към края си и скоро Virgin Galactic ще покани първите си истински пътници.