Пандемията отключи много добри, както и много лоши страни в човешката личност. А за онези, които разполагат с повече възможности, тя се превърна във време, в което да използват парите си, за да изпитат най-екстравагантните си желания.
Това е мнението на Джаслин Сиена Индия, основала една от първите консиерж компании за милионери в света.
Милионери, знаменитости, бизнесмени със солидни доходи са готови да плащат по 150 хил. долара на година членски внос, за да се възползват от услугите й. А те включват осъществяване на практически всякакви техни желания.
"Правим това, от което хората имат нужда", казва Индия пред The Hollywood Reporter. По време на локдауна компанията й е организирала пътувания до трудно достъпни места като Азербейджан, детски рожден ден с изпълнение на живо от Post Malone, откриване на разпродаден лимитиран часовник Richard Mille.
Сред по-обичайните услуги са луксозни яхти по поръчка, обзавеждане на частните им самолети, намиране на персонал за домашния фитнес и спа, както и намиране на шеф-готвачи за кухнята на клиентите - особено търсена услуга по време на пандемията.
Сред клиентите на Индия е Марая Кери, но не всеки може да се възползва от услугите й. Тя работи с ограничен брой от 100 клиенти, а богатството на всеки от тях трябва да е оценено на минимум 100 милиона долара.