Естествената красота започва да се цени все повече, заедно с всичките й едва забележими, много забележими и направо натрапващи се несъвършенства. Било то заради по-високата информираност относно възможностите на програми като Photoshop или подвеждащите платени постове, тази тенденция вече е факт.

Maskne, козметика, грим, плитки и още от тенденциите за 2021 г.

Тенденциите в козметиката през 2021 г.

На какво залагат и компаниите, и ние

Нопоследък редица звезди като Дженифър Лопес, Салма Хайек и Алиша Кийс се показват в социалните мрежи такива каквито са - без помощта на допълнителни визуални ефекти и без да отблъскват стотиците хиляди и милиони последователи. Даже напротив.

Преди дни Обединеното кралство прие нови рекламни стандарти, според които в спонсорираните публикации за ракрасяване вече е задължително да се посочват използваните "подвеждащи" филтри, които заличават тотално и най-малките недостатъци по кожата.

Мерките важат за всички инфлуенсъри, влиятелни личности и козметични компании, които популяризират продукти за разкрасяване от Острова.

Представителите на властта не крият опасенията си, че въпреки изричното упоменаване на въпросните филтри, аудиторията ще живее в заблуда заради някои преувеличени ефекти от дадени продукти. Но и обещават, че ще продължат да следят за достоверността в социалните мрежи.

Наложените промени са отговор на кампанията #filterdrop, която Саша Палари започна през юли 2020 г. в Instagram, с надеждата всички ние да виждаме "по-истинска кожа", пише Dazed.