Когато чуем за марката Bulgari, първо се сещаме за луксозните италиански бижута, които определено не са по джоба на всеки. Но брандът притежава и верига от хотели, която в края на миналата година отвори още един - в Париж.
Той е седми поред за марката, която планира да станат 20 и дори повече през следващите няколко години. Главният изпълнителен директор на Bulgari Жан-Кристоф Бабин обяснява, че хотелите са страхотен начин за привличане на свърхбогата клиентела, коeто се отразява положително и на продажбите на бижута с логото на марката.
Приходите от хотелски резервации сега представляват около 5% от общите приходи на Bulgari, които за 2021 г. са оценени на 2.5 милиарда евро. За тази година пък вероятно ще сe покачат, особено ако има повече желаещи за нощувка срещу 35 хиляди евро.
Тя е в мезонетния апартамент, разположен на два етажа с обща площ 371 кв.м. Той има две спални, изглед към Айфеловата кула и още 557 кв.м. открито пространство - градина на покрива и тераса.
Най-евтината нощувка в хотела, който е на две минути пеша от Триумфалната арка, е срещу 1400 евро. На приземния етаж има бутик на Bulgari. Хотелът разполага със СПА център и 25-метров плувен басейн. Ресторантът се ръководи от отличения със звезда Мишлен шеф-готвач Нико Ромито, предава Town and Country Mag.
В интериора на целия хотел има препратки към отличителните черти на марката, но без да се набиват на очи. От компанията разчитат на идеята, че луксът е непреходен, вечен, затова и предпочитат да не се водят от актуалните тенденции, а от класиката.
Като изработените по поръчка килими с шарка на рибена кост във всяка стая, които напомнят емблематичните за парижките апартаменти дървени подове.