За жените "онзи период от месеца" може да бъде особено дискомфортен, дори болезнен. Потискащо е и когато спрямо него се налага да съобразяват и избора си на бельо. Неслучайно и до днес чуваме толкова често израза "бельо за онези дни" - винаги с натъртено пренебрежение.

Жените, половата система и какви са познанията им за себе си, според ново проучване на Intimina в САЩ

Познават ли жените половата си система

За жената интимно

Нека все пак поясним, че става дума за бельо, което всяка жена харесва, когато купува, но след продължително носене се захабява. Затова после го заделя в отделна секция в гардероба и посяга да го обуе единствено в дните, в които е в цикъл.

Но явно е дошъл краят на тази бабина тенденция. За щастие на всички дами вече има иновативно бельо, което се нарича и продава като "менструално".

Целта му е да абсорбира течността, без да я пропуска, за да не остават петна. А усещането при носене е за сухота и удобство. И за "онези дни" вече няма нужда от дамски превръзки или тампони.

Дизайнерите на менструалното бельо са вложили особено старание в работата си, за да не прилича то на употребяван памперс. А в желанието си да не разочароват дори и по-суетните дами, създават модели, които реално изглеждат атрактивно.

Тези модели са идентични по форма и кройка със стандартните бикини, а не липсва и разнообразие от цветове - има ги в класическо черно, пастелно синьо и закачливо прасковено.

А сега идва и най-добрата новина - не се налага това бельо да се сменя многократно през деня. Стига, разбира се, да е избран чифт с подходящото ниво на попиване, пише Wired.

Pantone Period, новият червен цвят и дейността на шведската компания Intimina

Месечният цикъл като вдъхновение

Все пак сме 2020 г.

И няма нужда да поставяме под съмнение всичко гореизброено. Факт е, че идеята е семпла, а ефективността на менструалното бельо вече е тествана от хиляди жени по света.