От "гаражна" идея, зародила се преди 10 години, до най-голямата платформа за намиране на места за отсядане, Airbnb е един от най-харесваните и популярни сайтове в днешно време.
Компанията разполага с база от над 500 милиона потребители, които скоро ще имат причина да влизат в Airbnb, дори когато не търсят място за преспиване или ваканция.
Тази седмица Airbnb съобщи, че работи по създаването на собствена стрийминг платформа, която ще заложи на богато видео съдържание, но не само.
"Колкото повече съдържание качим, толкова повече хора ще можем да привлечем към платформата", казва говорител на Airbnb пред Reuters.
Airbnb вече има документален филм зад гърба си, който бе направен съвместно с Apple, и има собствено списание, в което разказва за интересни места за отсядане по света.
Намеренията са в близко бъдеще платформата да представи повече уникално съдържание под формата на аудио и видео, и дори физически продукти.