Слънчевите очила са най-важният аксесоар за топлите месеци, а и не само. Именно затова тенденциите при тях се менят толкова често, че, ако искаме да сме в час, трябва през седмицата да купуваме нов чист. Все пак, добре е да не се влияем само от това какво е модерно, а и какво ни отива.
Ровейки се в социалните мрежи в последните дни, все по-често ни попадат снимки на известни и не толкова личности, които с гордо вдигната глава демонстрират новия си чифт очила. И гледаме, и се чудим, тези модели не бяха ли за колоездене? Е, явно не.
След минималистичните рамки и стъкла тип "Матрицата", които станаха любими на много влиятелни дами, сред които и Риана и Кайли Дженър, сега на ход са по-големите, с асиметрична форма, много ръбове, цветни стъкла и пластмасова рамка, предимно черна.
Типични модели за професионални и хоби колоездачи и спортуващи на открито. Но, когато Ким Кардашиян ги припознае като свои и дори купи един чифт и за дъщеря си, тенденцията е налице. Два милиона и половина харесвания за снимката им.
Бела Хадид и Кание Уест са други известни последователи на тенденцията при слънчевите очила, пише Vogue. Разбира се, техните модели не са купени от най-близкия магазин за спортни стоки.
На ревютата на Fenty X Puma, Alexander Wang, Stella McCartney и други марки видяхме тяхната интерпретация на спортния аксесоар. А Gucci предлага един още по-нестандартен модел.
Ако нямаме възможност да си позволим подобен марков модел, винаги можем да похитруваме с някоя по-евтина алтернатива от спортен магазин.