Нова година, нови хитове. Не само музикални и кино, но и бюти. Козметичната индустрия се развива с все по-бързи темпове. А те са свързани с актуални тенденции, които властват известно време. Ето че дойде ред и на тези за 2018 г.

Еко, био

Натуралната козметика набира все по-голяма популярност. Сега обаче е модерно да се нарича "чиста". Почистващи и разкрасяващи продукти изцяло от естествени съставки вече могат да се намерят във всеки козметичен магазин.

Химикалите, парабените и всички други изкуствени добавки, които често са основна част от кремовете и гримовете, вредят не само на здравето, но и на околната среда. Затова ще направим двойно добро, ако заложим на тази тенденция.

Снимка 331700

Източник: iStock

Точно за мен

Козметиката, освен все по-натурална, става и все по-персонализирана. Гигантите в индустрията се насочват все повече към дефиниране на конкретния тип потребители на даден техен продукт.

Пол, възраст и телосложение са сред критериите, които ще ни помагат да намерим точния продукт за нашите нужди.

Снимка 331698

Източник: iStock

Чистота

Една от основните нужди на тялото, а и на кожата като част от него, е защита от прекомерното замърсяване. То е навсякъде около нас и сме длъжни да полагаме поне минимални грижи, за да редуцираме ефектите от него.

Част от тях е предпазването на кожата от вредни влияния. Под формата на крем, маска или почистващ продукт, поне част от замърсяването си отива. А козметичната индустрия тепърва ще ни представя иновации в тази област.

Маскиране

Маските отдавна не са само за лице и не само само старомодните с отлепване. Има черни, златни, сребърни и дори с магнитни частици, които привличат мръсотията. Освен това вече има специално приспособени за ръце, крака и други части от тялото, нуждаещи се от хидратация.

Красива и актуална

Драматичната черна очна линия се завръща на пиадестала. Освен традиционната изострена форма за котешки погледи, сега се прокрадва и нестандартна, заоблена, която със сигурност не е за всеки вкус.

Снимка 331702

Източник: iStock

Гланцовете, боите за устни и всички други подобни отстъпват пред добрите стари червила в твърда форма. Блясъкът и златото също са сред водещите тенденции за по-смелите дами, пише Harper's Bazaar.