За своите рекламни кампании фирмата за спортни облекла Nike обикновено избира световноизвестни спортисти. И този път марката не изневeри на традициите си, като избра руската тенисистка Мария Шарапова и италианския футболист Фабио Канаваро, за рекламната фотосесия на новите си модели Hi-Jack, Air Offence и Air Zenyth.

"Това са нови обувки, повлияни от стари модели, но съчетанието на цветовете и използваните материали, не са били използвани в други дизайни до сега.", обясни главния дизайнер на Nike Марко Мурильо.

Моделът Hi-Jack е много близък до първия модел на марката предназначен за жени, които предпочитат уличната мода. Високоте спортни обувки от серията са изработени от изключително лек материал, подобен на този, който се ползва за парашутите. Те са много удобни и могат да се намерят в най-различни цветове, което ги прави любима находка за всички любители на стилните и качествени обувки.

Другият модел в новата колекция на Nike - Air Zenyth е вдъхновен от модела на марката станал актуален през 1987 г. - Air Max One. Създателите на серията гарантират за удобството и качеството на новия си продукт, който съчетава в себе си кожа и найлон. Въздушният амортизатор и ниския език правят носенето му комфортно и приятно за всички ценители.

Моделът Air Offence е подходящ както за жени, така и за мъже. Те са вдъхновени от баскетболния модел обувки Vandal от 1984 г. Това ново предложение от Nike е резултат от дългогодишните разработки на марката и съчетава в себе си много нови иновации.