Специална група, занимаваща се с антисемитски послания, иска да спре излъчването на кампания с нацистки препратки на корейска фирма за козметика, предаде CNN.
Телевизионната реклама показва млада жена с къса пола и сако в милитъри стил, която държи шапка с избродирана свастика с крила.
На заден план се чуват одобрителни викове на тълпи, примесени със звук от експлозии и бурна реч на мъж.
В по-ранната си версия в края на рекламата се появява слоган, гласящ: "Дори Хитлер нямаше Изтока и Запада".
От базирания в САЩ център на Саймън Вайзентал определят рекламата, като "арогантна спрямо жертвите и оцелелите вследствие на нацистката политика"
Говорител на компанията каза, че вече са променили слогана на: "Никой не е притежавал Запада и Изтока"
Той добави, че фирмата не може да бъде държана отговорна и че е по-добре да се обърнат към стилиста, избирал костюмите в клипа.
От своя страна стилистите отговорят, че рекламата наистина има за цел да предизвика асоциации с нацисти и Хитлер, но в смисъл на революция, тъй като лосионът е революционен продукт.
От фирмата казаха, че идеята за слогана няма за цел да промотира дейността на фюрера, а по-скоро да покаже, че продуктите на фирмата ще покорят света, както до сега никой не е успял да направи.
"Визентал център" често е алармирала за антисемитски прояви от страна на Южна Корея.