Напълно обновеният сайт на модната империя на Джорджо Армани www.armani.com е голямо събитие и за марката, и за посоката на движение в модата. На адреса вече се помещава така нареченият Online flagship на Giorgio Armani - официален онлайн бутик на марката, който се разшири извън САЩ и Италия с още 30 държави, между които и България, съобщава модния портал www.Pinks.bg.

Това означава, че всеки у нас с възможността и желанието да си закупи 100% оригинален продукт от актуалните колекции на Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani Jeans, Armani Collezioni или Armani Junior, вече може да го направи с е-поръчка.

Новина е и фактът, че най-високия клас дрехи на марката - Giorgio Armani, също ще се продава в сайта, защото досега тази колекция никога не е била достъпна онлайн.

Естествено към бутикът са добавени и нови секции с новини от марката, оформени като електронно списание, което ще се обновява всеки месец. За старта на Armani.com бе пусната и първата ексклузивна новина на страниците им - на корицата е Риана, която е новото лице на Armani Jeans, Emporio Armani и Armani Underwear. Освен кампанията, която вече ви показахме, тя е заснела и този късометражен черно-бял филм под режисурата на Стивън Клайн.