Изключително популярният в чужбина бизнесмен Жан-Пиер Лютген, собственик на разпространяваната в над 50 страни марка часовници „Ice watch", пристига в столицата след броени дни.
Първото посещение на 44-годишния бизнесмен у нас е по повод ревюто на оригиналната марка на 20-ти април.
Сред рекламните лица на марката е един от най-известните съвременни диджеи в света Дейвид Гета, а събитията на „Ice watch" не пропускат личности като Парис Хилтън, „отчаяната съпруга" Фелисити Хофман, актьорът от „Герои" Джеймс Кийсън Лий, топмоделът Естела Уорън, акрисата Амбър Хард („Пастрокът", „Ананас Експрес") и много, много други.
Жан-Пиер Лютген, често наричан от медиите по света „белгийския феномен" заради феноменалния си успех и лично обаяние, залага в концепцията си на модните тенденции, а не на подчиняването на случващите се събития.
„Стратегията ми е базирана на три неща: ниски цени, широка гама от цветове и убеждението, че хората сменят часовниците си според дейността си.
Всъщност хората сменят часовниците си точно както сменят облеклото си. Промяната е социална ценност. Всеки иска последния модел. Хората се превръщат в номади.
И нашите часовници следват тази тенденция..." - споделя за бизнес стратегията си Жан-Пиер Лютген.