Въпреки общата финансова криза групировката Giorgio Armani приключи миналата година с положителни резултати във всички сфери, съобщиха италианските медии, цитирани от ProntoSofia.

Oборотът на компанията е достигнал 1,6 милиарда евро, или с 8 % повече от предишната година.

Секторът на часовниците и бижутата е отбелязал ръст в оборота си от 20 %, този на очилата - с 19 %, на парфюмите и козметиката - с 13 %, на облеклото - с 12 %.

Що се отнася до географските зони в пазарите на Армани, в Китай е бил отбелязан ръст от 24 %, в Европа (без Италия) - с 19 %, в Северна Америка - 7 %, в Япония - с 4 %.

Увеличaване в оборота е регистрирано за всички марки от групата „Армани“. За Armani Junior то е от 47 %, за А/X Armani Exchange - 25 %, Emporio Armani - 20 %, Giorgio Armani - 13 %, Armani Collezioni - 8 %, Armani Jeans - 5 %.

През миналата година Джорджо Армани откри четвъртия си поред Concept Store Armani Brand. Той е разположен в многоетажна сграда в престижния квартал Ginza в Токио.

В началото на 2009 подобен Concept Store ще бъде открит и на Пето Авеню в Ню Йорк.

Concept Store отразява виждането на дизайнера за новия начин на купуване на модни продукти, при който на потребителите се предлага смесица от колекции в една и съща сграда.

През 2008 „Аrmani“ ще открие 50 нови магазина в света.

ProntoSofia