Битката на модните марки е в разгара си. Всяко тримесечие модната платформа за търсене Lyst анализира поведението на повече от пет милиона онлайн купувачи, за да определи най-горещите марки и продукти.
Резултатите от второто тримесечие (април-юни) вече са налични. Добрата новина от тях е за Nike и Versace, които влязоха в топ 10 след изкачване с 20 или повече места, пише Business Insider.
За да определят своя тримесечен индекс, Lyst взема предвид данните от собствената си търсачка и тези от Google, както и статистиката за ангажираността, процентите на реализация и продажбите в световен мащаб.
Интересно е, че изкачването в предните позиции често зависи само от една известна личност. Типичен пример за това са Givenchy, които се придвижиха напред в класацията, след като Меган Маркъл облече тяхна рокля за сватбата си през юни. Ето кои са десетимата финалисти за последното тримесечие.
10. Prada
9. Nike
 
        
        
        
                    Източник: Nike
8. Fendi
7. Versace
6. Vetements
 
        
        
        
                    Източник: Twitter / Donald J. Trump
5. Dolce & Gabbanа
4. Givenchy
 
        
        
        
                    Източник: GettyImages
3. Balenciaga
2. Off - White
1. Gucci
 
                 
        
        
        
                             
                     
             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                             
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
             
                 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
    
    
 
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
                         
						 
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                                                             
                                             
                                                                            