Битката на модните марки е в разгара си. Всяко тримесечие модната платформа за търсене Lyst анализира поведението на повече от пет милиона онлайн купувачи, за да определи най-горещите марки и продукти.

Резултатите от второто тримесечие (април-юни) вече са налични. Добрата новина от тях е за Nike и Versace, които влязоха в топ 10 след изкачване с 20 или повече места, пише Business Insider.

За да определят своя тримесечен индекс, Lyst взема предвид данните от собствената си търсачка и тези от Google, както и статистиката за ангажираността, процентите на реализация и продажбите в световен мащаб.

Интересно е, че изкачването в предните позиции често зависи само от една известна личност. Типичен пример за това са Givenchy, които се придвижиха напред в класацията, след като Меган Маркъл облече тяхна рокля за сватбата си през юни. Ето кои са десетимата финалисти за последното тримесечие.

Принц Хари и Меган Маркъл  - новите Чарлз и Даяна

Целувка за шампиона

Защо Принц Хари и Меган Маркъл са новите Чарлз и Даяна

10. Prada

9. Nike

Снимка 366480

Източник: Nike

8. Fendi

7. Versace

6. Vetements

Снимка 359602

Източник: Twitter / Donald J. Trump

5. Dolce & Gabbanа

4. Givenchy

Снимка 359765

Източник: GettyImages

3. Balenciaga

2. Off - White

1. Gucci