Едва ли остана някой, който да не е чувала за Squid Game - корейският сериал, който като по чудо се превърна в най-гледаното заглавие на Netflix въобще. Чудо както за стрийминг платформата, така и за създателите му, които не са вярвали, че "отрочето" им ще прехвърли границите на Южна Корея.

Squid Game, Netflix и рекордът, който южнокорейският сериал постави

Сериалът, който превзе Netflix

Абонатите на стрийминг платформата имат нов любимец

Главоломният успех на Squid Game предопредели и това, че сериалът ще има втори сезон.

Създателят му и режисьор Хуан Донг-хюк разказва пред The Hollywood Reporter какво може да очакваме от продължението на играта.

"Вярно е, че първи сезон завършва с отворен край, но на мен това ми се вижда като добър завършек на цялата история. Ги-хюн се обръща и не се качва на самолета за САЩ. Това е моят начин да кажа, че не трябва да следваме сляпо комерсиалните принципи на обществото, а да се замислим как е била създадена цялата система".

Той пояснява, че главният герой може и да не потърси отмъщение. И че потенциално любопитните линии за втори сезон са другаде. "Например историята на полицая и тази на неговия брат, Предната маска. Ако правя втори сезон, бих разсъждавал над този сюжет".

Донг-хюг казва, че не по-малко интересен ще е разказ за човека, който "наема" участниците в играта на калмари. Докато го чакаме обаче, сериалът продължава да генерира доходи под най-различни форми.

Например като костюми за предстоящия Хелуин. Едни от най-популярните са зелените спортни екипи на участниците в играта, както и червените гащеризони и маски за лице с квадрат, триъгълник или кръг от Squid Game.