Харесваме или не "Семейство Симпсън", никой не може да отрече, че за своите над 30 години на малкия екран сериалът неведнъж е успял да предвижда чрез своя сценарий различни събития, случили се доста след излъчването му. От смарт часовниците, през еболата до Доналд Тръмп като президент на САЩ - просто няма как да не търсим и откриваме прилики с действителни лица и събития във всеки един епизод.

"Семейство Симпсън" предсказаха и изчезването подводницата в Атлантическия океан

"Семейство Симпсън" предсказаха и изчезването подводницата в Атлантическия океан

Плашещо близки до действителността в много от своите епизоди

Последният, излъчен преди дни, е четвъртият от 35-и сезон на поредицата на FOX, и носи името "Капан за жажда: Корпоративна любовна история". В него фокусът е върху г-н Бърнс, който се влюбва в млада, отпаднала от колежа изпълнителна директорка на име Персефона и купува Twitter за нея.

Персефона е измамница, която подлъгва г-н Бърнс да финансира неин съмнителен проект, за който се твърди, че ще превръща солената вода в питейна. А за рождения й ден, когато вече са двойка, той й поднася плик със синя птица отпред, заявявайки, че й е купил цялата компания.

Той й казва, че е сключил "изгодна сделка" с покупката на социалната мрежа, защото "предишният собственик трябваше да я продаде, след като неговата самоуправляваща се ракета за Марс се разби в Международната космическа станция".

По този начин ни загатва предсказанието, че Илон Мъск ще е принуден да продаде преименуваната на Х платформа, въпреки че неговото име не се споменава директно. Но няма за кого другиго да се говори, защото другата му компания SpaceX има смели планове да завладее Марс, които, ако съдим по предсказанията на сериала, няма да бъдат много успешни.

"Семейство Симпсън", Александър Таунли и да ти плащат, за да гледаш любимия си сериал

Да ти плащат, за да гледаш "Семейство Симпсън"

Мечтаната работа за Александър Таунли

Преди време друг епизод на "Семейство Симпсън" предвиди, че милиардерът ще купи Twitter и той наистина го направи през 2022 г. срещу 44 милиарда долара. А феновете на продукцията твърдят, че тя е предсказала и ребрандирането на социалната мрежа, защото още в епизод от 2021 г. се вижда Хоумър да изпозлва приложение с лого, наподобяващо това на Х, предава Daily Mail.