На феновете на Барселона може и много да им се искаше Лео Меси да приключи кариерата си, играейки за отбора, но това в крайна сметка няма да се случи (или поне засега така изглежда).
Меси се договори с ПСЖ и по този начин изненада до някаква степен всички футболни фенове. Повечето, разбира се, не са доволни от избора на аржентинеца, защото смятат, че прави това само и единствено за пари.
А и по този начин френският гранд сформира отбор, който на теория ще бъде фаворит във всеки един мач, без значение срещу кой се изправя. Но феновете на парижани със сигурност са доволни.
Не е нужно да гадаем дали са доволни, защото фактите го доказват и ефектът Лео Меси се усети наистина бързо. Според SPORTbible, само за 30 минути след като официално беше обявено, че Меси е играч на ПСЖ, екипите с името на аржентинеца на гърба са били разпродадени в официалния сайт на клуба.
Но ефектът Меси не спира дотук. Сайтът MIN.NEWS твърди, че според френската медия France Bleu цените на билетите за първия домакински мач на отбора за сезона срещу Страсбург са се повишили.
И това можем да наречен нормално, защото едва ли ще има фен на ПСЖ, който да не иска да гледа дебюта на един от най-добрите футболисти за всички времена за любимия му отбор.
И това дори не е всичко. От Ballers Club са направили скрийншот, от който виждаме, че последователите на ПСЖ в Instagram преди обявяването на Лео Меси за техен играч са били малко под 20 милиона.
След като стана ясно, че аржентонецът ще се състезава в Лига 1 с екипа на парижани, последователите на клуба в социалната мрежа са се удвоили до малко над 40 милиона. В момента на писане на статията те дори са 44.8 милиона.