Въпреки че когато се появи в Netflix през 2020 г. отнесе доста подигравки и критики, Extraction бързо стана сред най-гледаните филми на стрийминг платформата.
Разбира се, веднага се заговори за втори филм, който три години по-късно най-сетне видя бял свят. И вече се отваря дума за трети, макар нищо все още да не е официално потвърдено.
За да промотират Extraction 2 обаче от Netflix са решили да подходят по един доста интересен и иновативен начин.
В Ню Йорк и Лос Анджелис компанията е разположила билбордове, които рекламират филма. Но това не са обикновените билбордoве, които сме свикнали да виждаме. Те са интерактивни и хората, минаващи покрай тях, буквално могат да видят (и пипнат) как Тайлър Рейк (Крис Хемсуърт) се поти.
Идеята на Netflix е да предаде посланието, че Extraction 2 е толкова реалистичен екшън, че дори зрителите се чувстват част от действията.
"Наистина мислим върху тестването на нови неща. Имаме и традиционни билбордове. Но потящите се билбордове са страхотни", казва главният маркетингов директор Мариан Лий.
Самата магия на "потящите се билбордове" е създадена с помощта на лазери, които са изрязали малки дупки в областта на челото на героя. Зад самата конструкция пък има специални съдове с вода, които под налягане изпомпват с определена честота течност, за да се наподоби потене, пише Variety.
И вместо тези билбордове да бъдат издигнати над оживени булеварди, както често се прави, те са поставени на обикновени улици на нивото на хората. За да могат минувачите да пипнат и да се снимат с тях.