Изминаха няколко дни, откакто започна новия сезон на Big Brother и макар предаването да не може да се оплаче откъм зрителски интерес, не всички одобряват участниците и това какво се случва в Къщата.
Фирма за луксозни хавлии, включена с продуктово позициониране в Big Brother, се отказа от договора си с NOVA, заради недостиг на "етика, морал и културни ценности", съобщи казанлъшката фирма "Шамбала текстил", производител на марката "Сухо", в социалните мрежи.
Там те пишат, че са разочаровани от подбора и участниците в Big Brother, което не съответства на техните принципи, затова и не са в състояние да пренебрегнат видяното заради рекламни цели.
"В свят, изпълнен с промени и предизвикателства, най-важното за една марка е да бъде вярна на своите принципи. Ценностите, които изповядваме, са това, което ни отличава и създава доверие сред нашите клиенти. Когато се придържаме към тях, ние не само изграждаме стабилна репутация, но и показваме, че нашите обещания са повече от просто думи."
"Сухо" категорично не иска да бъде идентифициран с такъв вид съдържание, затова и производителите уточняват, че незабавно ще се свържат с NOVA за прекратяване на рекламния договор за продуктово позициониране.
анкета
Кой ще бъде звездата на Big Brother 2024?
Анджела 14.5%
Ивонне 8.8%
Веселка 3.1%
Георги Милионера 20.1%
Косара 5.7%
Марио 21.4%
Имам си друг фаворит 26.4%
Що се отнася до реакциите на хората в социалните мрежи, повечето изразяват възхищението и одобрението си от желанието на компанията да прекрати договора си, като споделят, че позицията им ги е спечелила с радост биха станали клиенти на фирмата, поради тези причини.
"Шамбала текстил", които стоят зад "Сухо", е българска фирма от Казанлък, която оперира на световния пазар. Сред нейните клиенти са брандове и фирми като Roberto Cavalli, Gabel, Emanuel Ungaro, Pretti, Zara, DMC, Missoni и др.