Още преди две години Balenciaga показа колекцията си върху дигитални (и гротекскни в същото време) модели, с които предизвика бурно вълнение.

Balenciaga, една нестандартна реклама и виртуалните модели на бъдещето

Balenciaga и моделите, които не съществуват

И са бъдещето на индустрията

Неслучайно модната къща е сред диктаторите в бранша, защото продължава в същата виртулна посока и дори създаде цяла игра, за да покаже най-новата си колекция.

Afterworld: The Age of Tomorrow има пет нива и 50 аватара, облечени в предложенията на бранда за тази есен. Целта е да открием меч на планински връх, за да станем (както е посочено в анализа на Hero's Journey) господари на два свята. След което, поемаме дъх, и вече можем да разгледаме пълната колекция за есен 2021 г.

Това виртуално приключение продължава около 20 минути, в които минаваме през най-различни реалности - от магазин през оживена улица до тъмна гора.

Безпилотни медоносни пчели, летящи автобуси и реклами за храна, отгледана в лаборатория - тук има всичко. Както и билбордове, насърчаващи обновяването на енергията, опазването на водата и други екологични практики.

Дигиталната реалност е плод на добре известното богато въбражение на творческия директор на Balenciaga - Демна Гвасалия. И отразява вижданията му как ще изглежда всичко през 2031 г. А знае ли човек, вероятно и моделите са замислени да се носят в бъдещето, както предположиха и от PAPER.

Дрехите са в познатия стил на Balenciaga - пухени якета, големи качулки и т-шърти с лого. Но почитателите на бранда със сигурност ще забележат и някои нови детайли като облекла с логото на НАСА, одеяла, които се трансформират в качулки, поразителни бронирани ботуши и още нестандартни предложения от бъдещето.