Появата му точно преди месец и милионите лайкове, които събра, за да "детронира" Кайли Дженър като звездата с най-харесваната снимка в Instagram, ни се струваше абсурдна.

Всъщност толкова абсурдна, колкото й фактът, че хора, които не правят нищо съществено, стават интернет звезди. Оказа се, че "най-известното яйце в света" всъщност е имало благородна мисия.

Клипче, продуцирано от стрийминг платформата Hulu, което беше излъчено по време на Super Bowl, показа истинската същност на яйцето. Пред погледите на милиони зрители то се пропука и пръсна в следствие на стреса от това, че е онлайн знаменитост.

Оказа се, че яйцето е "лицето" на кампания за осъзнаване на проблемите с психичното здраве. Наречено Юджийн, то е създадено от лондонския рекламист Крис Годфрей, заедно с колегите му Си Джей Браун и Алиса Кан-Уелън, които поддържат профила world_record_egg.