Никога не е късно да направиш нещо за първи път. Дори когато си на 60 години, а идеята ти се е зародила някъде преди около 25 години. Говорим за Мишел Пфайфър и собствената й марка парфюми, която тези дни вече е достъпна за закупуване. Нарича се Henry Rose - по вторите имена на 26-годишната й дъщеря и 24-годишния й син.

Снимка 416872

Източник: Henry Rose

Отраснала в семейство на пушачи, Мишел често бягала в двора на съседите, където да се избави от цигарения дим сред градината с рози. Години по-късно, с раждането на децата й, тя започнала да си дава сметка за токсичните съставки, с които се обграждаме в ежедневието си.

Така се родила идеята за Henry Rose - "100% прозрачните парфюми", както ги определя Пфайфър. Прозрачността им се отнася за това, че абсолютно всичките им съставки са изписани на етикета. Това е било изричното й желание, заради което така и не успява да намери парфюмериен бранд, който да иска да работи с нея. Затова финансира и основава свой собствен.

Henry Rose включва пет различни аромата, които варират от зелено-свежи до наситено-ориенталски. Продават се единствено онлайн и, за момента, само на територията на САЩ.