Основната причина принц Хари и Меган Маркъл да напуснат кралския двор и да се установят зад океана бе масираната атака срещу тях и най-вече срещу бившата актриса от страна на медиите. Не по-малко омраза се изля срещу нея и в социалните мрежи, а съпрузите неведнъж призоваваха за по-добра регулация в интернет пространството.
Сега за Меган се говори по-малко, просто защото се появява достатъчно рядко в медийното пространство. Но потребителите в социалните мрежи винаги имат някоя и друга тема за дискутиране, свързана с херцогинята на Съсекс. А, оказва се, някои са успели и да монетизират негативните настроения към нея.
Според доклад на платформата Bot Sentinel, 25 канала в YouTube са спечелили общо три и половина милиона долара от реклама благодарение на видеата си, изпълнени с омраза срещу Меган Маркъл. Трите "най-успешни" в тази цел акаунти са прибрали около 494 729 долара за периода на съществуването си.
Източник: GettyImages
Още по-впечатляващо е, че 25-те канала, в които е засечено съдържание, свързано с херцогинята на Съсекс, реч на омразата и конспиративни теории по неин адрес, генерират общо 497,5 милиона гледания. Тези пък в топ три имат общо над 70 милиона гледания, предава Newsweek.
В някои от най-гледаните видеа се говори за далечна връзка между Меган и Доди ал-Файед, а в други на съпругата на принц Хари се приписват свръхестествени способности. Или пък се твърди, че тя е част от опасна тайна организация, която има за цел да унищожи монархията.
Други конспиративни теории гласят, че Меган е фалшифицирала първата си бременност. А в заключение може да добавим, че не само омразата на база расов признак, но и желанието за печалба са основните двигатели на масираната кампания срещу херцогинята на Съсекс в последните години. И очевидно на този етап няма какво да я спре.