Един от участниците в бившето предаване на BTV "Великолепната шесторка", издателят на списание "Плейбой" у нас Мартин Захариев, смята, че инициативата е постигнала изключителен ефект в областта на благотворителността.

Шоуто събра приходи от над 1 милиона лева, които отидоха за каузата на децата от дома в с. Могилино.

"Великолепната шесторка е една от малкото инициативи, които се радваха на почти 100-процентов положителен прием. Без каквито и да било користни, политически, икономически и други заигравания", признава Захариев в интервю за "24 часа".

"Въпреки, че малко пресолихме накрая, като цяло резултатът е забележителен - и като финансово постижение, обществена подкрепа, дори като телевизионен рейтинг. Предаването разлюля общественото мнение.

В случая с Могилино имахме конкретен казус, ясен обект на благотворителността, невероятно човешко страдание и изключително потресаващи кадри от филма на Би Би Си. Всичко това свърши необходимото, за да може каузата да е успешна", завършва той.