Беше въпрос на време и децата на Марая Кери да направят първите си стъпки в шоубизнеса и популярността. Първа започна дъщеря й Монро - тя е новото рекламно лице на американската компания за джинсови облекла OshKosh.
10-годишната Монро Канън е част от кампанията Today is Someday, а видеото към нея я представя като малката версия на прочутата й майка. Момиченцето си казва: "Един ден всичко ще е различно. Мелодиите, които се раждат в главата ми, ще бъдат по върховете на класациите."
Концепцията на кампанията на OshKosh, както и самото видео, са вдъхновени от песента "Someday" на Кери от 1990 г, както и от видеоклипа към нея. В него участва момиченце, което носи гащеризон на марката.
Монро, както и братът й близнак Морокън, са деца на 52-годишната певица от брака й с актьора Ник Канън. Той продължава от 2008 г. до 2016 г.