Покрай всички скандали с Facebook, а и не само, Instagram се превърна във водеща платформа за връзка между звездите и техните фенове. Снимките и историите бързо изместиха дългите постове, а кадрите, които известните публикуват, се превърнаха в един от най-успешните начини за реклама.

Е, и в един от най-скъпите. Кайли Дженър например, която има 118 милиона последователи, получава милион за платена публикация в профила си. А докато едни си мерят парите, други си мерят последователите.

Безспорната кралица на Instagram от доста време насам бе Селена Гомес. Тийн звездата в последните месеци претърпя не едно и две сътресения в живота си и май никак не й бе до постове в социалната мрежа. Последният й е чак от 24 септември.

При това положение е логично трупането на нови последователи да бъде с много по-бавни темпове. А докато едни изостават, други ги задминават. И е изненадващото (или пък не), че човекът, който детронира Гомес, е мъж. И е футболист.

Кристиано Роналдо спечели не само солидна сума с трансфера с в Ювентус, но и още доста последователи в Instagram. Е, не можем да отречем, че е станал и доста по-активен от преди. А и снимките му с красивата Джорджина със сигурност допринасят за следванията и лайковете.

Ето и малко суха статистика - Кристиано има 144 482 390 последователи, а Селена - 144 367 090. Разликата не е никак голяма, но тенденцията е Роналдо да набира все по-голяма преднина със снимки от фитнеса, стадиона и дома, които събират 6-7-8 милиона харесвания.

В профила на футболиста рядко ще видим платени постове, а тези, които намират място там, са все на спортни стоки и не дразнят окото на последователите. В последно време сме станали доста чувствителни на тема реклами в социалните мрежи, защото те стават все по-агресивни и ни дебнат отвсякъде.

Разбира се, Кристиано промотира Nike, с които има тлъст рекламен договор, както и своя бранд в Instagram, но залага много повече на семейството и футбола като две религии, които осмислят живота му.

Кристиано Роналдо и любимият му отбор

Кристиано Роналдо и любимият му отбор

Забавления по италиански

И явно е намерил печелившата стратегия, с която да печели не само Златната топка, но и титли като Най-следваната звезда в Instagram.