Вече над седмица измина откакто видеото с инцидентно разкритата афера на двама високопоставени служители на компанията Astronomer по време на концерт на Coldplay стана вирусно в социалните мрежи.

Спечелила ли е нещо фенката, заснела разкриването на аферата на концерт на Coldplay

Спечелила ли е нещо фенката, заснела разкриването на аферата на концерт на Coldplay

Освен славата и гледанията

И въпреки че отзвукът вече започва да отшумява, случката не е забравена. А и едва ли ще бъде забравена скоро, предвид че се превърна в сериозен скандал, коствал работата на хванатите в изневяра. Седмица след като научихме, че изпълнителният директор Анди Байрън е подал оставка, става ясно, че същото е направила и Кристин Кабът - HR директорът на компанията.

Междувременно от Astronomer явно вече предприемат действия, за да спасят репутацията си след скандала. И са "назначили" за техен временен говорител Гуинет Полтроу. А изборът им далеч не е случаен - припомняме, че актрисата е бивша съпруга на Крис Мартин - вокалистът на Coldplay, на чийто концерт бе разкрита аферата.

"Наета съм на временна основа, за да говоря от името на над 300-те служители на Astronomer. Astronomer получи много въпроси през последните няколко дни и те искаха да отговоря на най-често срещаните", казва актрисата във видеоклип, публикуван от компанията.

Но вместо да коментира спекулациите около аферата, тя дава отговори за същинската работа на технологичната компания.

"Сега ще се върнем към това, което правим най-добре: да предоставяме революционни резултати на нашите клиенти. Благодарим ви за интереса към Astronomer", завършва Гуинет Полтроу във видеото.

Разбира се, то също е привлякло внимание и мнозина онлайн потребители са на мнение, че това сътрудничество между компанията и актрисата е добра стратегия за справяне с "кризата".

Наистина ли The Simpsons предсказаха и публично разкритата афера на концерта на Coldplay

Наистина ли The Simpsons предсказаха и публично разкритата афера на концерта на Coldplay

Създателите на сериала имат някои доста точни попадения, но дали скандалната случка е едно от тях

"Това е майсторски клас по пиар. Вземате най-вирусния момент от юли 2025 г. и вместо да контролирате бедствието, омаловажавате ситуацията и създавате максимална разпознаваемост на марката", гласи един от коментарите, цитиран от E! News.