Чрез поредица от публикации в профила си в Instragram, френската марка Givenchy представи Ариана Гранде като новото лице на предстоящата си кампания.

Със съобщение, описващо Ариана като силна, независима жена с много свеж стил и характер, като модерна муза и една от най-влиятелните сили в поп културата, Givenchy не скриха радостта от своя избор.

Ариана Гранде също не пропусна да сподели колко е щастлива и поласкана да бъде част от този проект.

"Няма думи, които да опишат колко означава това за мен и каква чест е да ме избере марката, която обичам толкова много. Благодаря ви от сърце", сподели певицата, като допълни, че няма търпение за всичко, което предстои.

Това, което привлече вниманието ни в кампанията обаче, в допълнение към характерната за певицата конска опашка, беше роклята, която тя използва за промоционалните снимки, тъй като много прилича на роклята, която актрисата Одри Хепбърн носи в емблематичния филм "Закуска в Тифани".

Друго интересно около новата кампания е и хаштагът #arivenchy, който Ариана Гранде и Givenchy използваха, за да обявят новината.