В края на 2004 г. излиза Triumph Rocket III, като две години по-късно се появява и круиз модификацията Classic. През 2007 г. е лансирана и Touring версията, ориентирана предимно към дълги пътувания заради специфичното си оборудване.
Този път старата британска марка планира да атакува сегмента на роудстърите, като стартира продажбите на новия Rocket III Roadster. В случая на мушка ще са мускулестите модели Harley V-Rod, Suzuki B-King и Yamaha V-Max.
Използваният при Rocket III огромен 3-цилиндров двигател ще послужи за крайъгълен камък и за новия Roadster. Агрегатът отново е с обем 2294 куб. см, като максималната му мощност и въртящият момент са прогресирали. Спрямо последния Rocket III максималният въртящ момент е увеличен с 14% на невероятните 224 Нм. Дебют прави и вграждането на ABS, която ще контролира 302-килограмовия спортен круизър.
Помислено е и за ергономията, като степенките за отпочиване на краката са изнесени по-ниско и по-напред в сравнение с другите Rocket III. Новата седалка е приповдигната, като мотористът ще бъде по-нависоко и по-напред, давайки на краката по-удобна позиция. Задното окачване също е обявено като по-комфортно.
Черният цвят на основните съставни части "подсилва" образа на "лошото момче" от Rocket III". Новата генерация е с по един ауспух от всяка страна, но звукът им е малко редуциран. От Triumph обявяват, че новият Rocket III Roadster е по-лесен за управление и ще се продава от средата на ноември тази година. Цената все още е неизвестна.
Speed-Press