Първата Tesla, навъртяла един милион километра, е вече факт и принадлежи на германец на име Хансйорг Геминген.
Г-н Геминген се е сдобил със своя Model S преди пет години, когато колата е била на едва 20 хиляди километра.
От тогава до сега германецът някак е успял да измине безбожните един милион километра и наскоро сподели пред Teslarati какви проблеми е имал с колата през този период.
Оказва се, че те са доста малко и повечето са били покрити от гаранцията на автомобила.
Първият проблем се е появил след около 100 хиляди километра, но дефектът не е бил в автомобила, а в зарядното, което веднага е било подменено безплатно от Tesla.
Източник: iStock
При 290 хиляди километра се е наложило батерията да бъде сменена, като втората е издържала цели 500 хиляди километра.
Важно е да споменем, че г-н Геминген никога не е оставял батерията напълно празна и никога не я е зареждал над 85%, което и начин да удължим живота на батериите и в смартфоните, компютрите и т.н.
За тези пет години той е сменял двигателя на Model S общо четири пъти, но и този разход е бил покрит от Tesla.
Той обяснява, че е имал съвсем дребни разходи по ходовата част, но не става ясно точно в какво са се изразявали те.
Източник: iStock
Въпреки всичко това са наистина впечатляващи резултати, ако вземем предвид, че повечето коли с горивни двигатели проявяват сериозни дефекти още след 200 хиляди километра.
Г-н Геминген е собственик и на Tesla Roadster, с който е изминал 600 хиляди километра. Не сме сигурни дали този човек изобщо излиза от колите си, но важното в случая е, че Model S се представя като кола, на която определено може да се разчита.
ТT
на 07.12.2019 в 00:40:52 #4BatkoKrilatko, той говореше за двете Тесли на човека общо (прочете ли въобще статията?), т.е. 1 000 000 км + 600 000 км = 1 600 000 КИЛОМЕТРА. Сещаш ли се?...
pallini
на 02.12.2019 в 11:03:51 #3Хайде да посмятаме. 1 мил клм значи 548 км на ден, ама всеки Божи ден. По даже 80 км/ ч средна скорост, което значи само по аутобана са си 7 часа. Сигурно има хемороиди като гроздова чепка. 85% заряд значи не повече от 300 км път с тази скорост и след това поне 2 часа на бързо зареждане от поне 50кВт зареждачка, които не са на всеки ъгъл даже в ГДР. (Вече няма ФРГ). Абсурда става 150% ако се движи в града, където средната скорост е под 40 км/ч. Ако сметнем колко спада пробега ако температурата е около 0 да не говорим минус градуса ехее всичко става пълна лъжа. Адинствено ако е такси, което се кара от роднини може теоретично да се постигне. Явно не почиват и с уговорката, че времето за ремонти, чистене, ходене до тоалет, отчитането при жената в къщи ще се вземе на заем от следващия живот.
ICO
на 30.11.2019 в 19:28:56 #2Сменял е два пъти батерията /сега е с трета/ и е сменял два пъти двигателя. ХАХ. Има доста дизелови автомобили ,които без ремонт или смяна на двигателя изминават 1 милион км. Всички проблеми по смяната и обслужването на ходовата част са "дребни" на фона на смяната на двигателя и батериите.
steiner
на 30.11.2019 в 15:39:28 #11,6 млн километра за 5 години.Това е физически невъзможно.Всеки ден,без почивка да изминеш 876 км.