Тази седмица Илон Мъск представи дългоочаквания пикап на Tesla, който моментално предизвика доста смесени реакции сред феновете на марката.
Малко след представянето на Cybertruck акциите на Tesla спаднаха с 6%, но причината за това не е толкова в нестандартния профил на пикапа, колкото във фиаското, което се разигра на сцената.
Темата за издръжливостта на частите в пикапа бе на централно място в представянето на возилото, което (уж) разполага с подсилена стомана и стъкла, които (уж) могат да поемат куршуми от 9-милиметров пистолет, без да се счупят.
За да подкрепи твърденията си, милиардерът покани на сцената главния дизайнер на Tesla Франц Вон Холзхаусен, който трябваше да покаже как прозорците на Cybertruck устояват на удар с метална топка.
Още при първия опит прозореца на шофьора бе натрошено, което предизвика видим смут у дизайнера и Мъск.
Очевидно това не бе достатъчно и г-н Вон Холзхаусен изпробва издръжливостта и на едно от задните стъкла на пикапа. Резултатът отново бе същият.
Така двете счупени стъкла се оказаха твърде скъпи за Мъск и компанията, чийто акции не са отбелязвали подобен спад откакто милиардерът реши да си дръпне от цигара с марихуана по време на подкаст.
Равносметката е загуба от 768 милиона долара за Мъск и много, много подигравки в интернет.
Were the windows last night planned to be hit with the ball? Or was this spur of the moment
— Reecepbcups (@reecethesaxman) November 22, 2019
Glass window: *Is made of glass*
— Mason (@masonmaelstrom) November 22, 2019
Solid steel ball: “I’m about to end this mans whole career”#Cybertruck #Tesla pic.twitter.com/5cqj21yqek
YK 2000
на 26.11.2019 в 06:57:08 #1Голямо фиаско - 200 хиляди поръчки за 24 часа.