Най-интересното събитие за спортните фенове в САЩ е Super Bowl или финалът на първенството по американски футбол. То обаче не е интересно само на спортните фенове, а и на всички занимаващи се с реклама.
Рекламните спотове по време на Super Bowl са сред най-скъпите през годината, а обичайно рекламодателите правят специални клипове и кампании, които са предназначени точно за събитието.
Дори Apple, когато е все още сравнително малка компания, рекламира в Super Bowl, когато предстои да представи първия Macintosh.
Източник: iStock
Сред тазгодишните фаворите за най-добра реклама по време на Super Bowl изпъква тази на Audi R8, чиито сюжет е заигравка с ерата на битката за космоса, пенсиониран астронавт, който си спомня за златните времена, докато се качва на чисто новия автомобил.
Дали това ще бъде най-грабващата реклама по време на Super Bowl? Предстои да видим.